1) میزان مطالعه‌ی درسی رو به افزایشه. هر چند که از نظر «میانگین ساعت مطالعه‌ی روزانه» از خیلی از بچه‌ها عقب‌ترم، اما هم‌چنان برای موفقیت در کنکور امید دارم. به خاطر درس‌ها، این روزها فرصت برای نوشتن مطلب برای وبلاگ رو ندارم. اما وبگردی‌های من هم‌چنان ادامه داره. در بخش سایدبار، بخش لینک‌های روزانه رو اضافه کردم تا به این ترتیب بتونیم بیشتر در کنار هم باشیم! (به‌به! به‌به!) البته از اون‌جایی که لینک‌های Del.icio.us رو از طریق ویجت‌های خود وردپرس اضافه کردم، توضیحات لینک‌ها در ذیل اون به نمایش در نمی‌آید. شاید تو تابستون لینک‌ها رو به صورت دستی اضافه کنم به صفحه تا این مشکل هم برطرف بشه. (شاید هم نه!)
2) هنوز این مقاله رو نخوندم. ولی به نظر می‌رسه مقاله‌ی خوبی باید باشه:
zamaaneh.com/idea/2009/04/post_502.html
روتیتر مقاله «نگاهی به بحرانی اقتصادی آمریکا» است. قراره استاد دکتر پروفسور اکبر گنجی که به نظر می‌رسه علاوه بر سیاست و فقه و الهیات، دستی هم در اقتصاد دارن، در هشت مقاله، بحرانی اقتصادی جهان رو از زوایای مختلف مورد بررسی قرار بدن. تیتر این قسمت از مقاله که اولین قسمت سری هم محسوب میشه «تحلیل مارکسیستی بحران سرمایه داری» است. به هر حال گفتم شاید بخواین دنبال کنین! (شاید هم نه!)

به امید پیروزی فرمانده جومونگ در جبهه‌های حق علیه باطل! («شاید هم نه!» هم نداره!)

